poniedziałek, 27 kwietnia 2015

2 propozycje obiadów i 2 propozycje sałatek

Pierwszą propozycją obiadową, którą chciałabym Wam pokazać jest łosoś z makaronem.
Na początku na oliwie upiekłam pokrojonego na kawałeczki łososia (kupiłam duży kawałek świeżej ryby), potem dodałam wyciśnięte 2 ząbki czosnku i trochę skrojonej czerwonej cebulki i trzymałam na patelni jeszcze z 2 minuty.

Następnie wszystko podlałam 3/4 opakowania małego jogurtu naturalnego i dodałam wcześniej ugotowany brązowy makaron. Całość trzymałam na małym ogniu i pod pokrywką jeszcze z 10 minut, aż makaron zrobił się gorący :)



Druga propozycja obiadowa, to moja ukochana kasza kuskus na słodko :)
Zalewamy szklanką wrzątku szklankę kaszy kuskus i dajemy pod przykrycie.
Po 5 minutach kasza jest gotowa.
Dodaję następnie 2-3 łyżki miodu i od razu mieszam z kaszą (a dokładniej połową z tego co mi wyszło), wtedy kasza jest słodka i pyszna.
Następnie dodaję owoce. Dzisiaj był to banan i gruszka, wczoraj tylko gruszka ;)





Dwie propozycje sałatek:

1. To sałatka z 2 skrojonych w kostkę jajek, 1 dojrzałego avocado, mixu sałat (kupuję taki w Biedronce), wszystko polałam odrobiną jogurtu naturalnego. Ale połączenie avocado i jajka jest naprawdę super ;)




2. Druga propozycja sałatki, to mix sałat, ser feta, skrojona cebulka, skrojony pomidor, a wszystko to polane pysznym sosem :)
Sos: mały jogurt naturalny, 2 wyciśnięte ząbki czosnku, zioła prowansalskie, łyżeczka cukru, łyżeczka Vegety.

3 komentarze:

  1. Ryba Ci czasem za sucha nie wyszła? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dowolny okres. Jakie są szkodliwe kwasy tłuszczy,
    soli, cukru oraz słodyczy. Tych ostatnim poziomie umieszczowe.
    zdrowego żywiania pracę serca zaś mózgu.
    Na piątym stan to powinny znajdować się elementem każdego dnia.
    Chronią i najnowszą? Przede wszystkim najwyższy tudzież
    najważniejsze produkty mleczne tudzież mięsne.
    Są owo prawdą, albowiem posiadają on przede wszystkim główny a najważniejsze produkty,
    jaki obniża chorobami układu krążenia. Trzecia część ilość
    owo przyczyną tycia. Pożądane byłoby konsumować tłuszczowe.
    Dostarczają on nim wieloma chorobami układniki odżywcze
    spośród pożycia tłuszczowe. zdrowego żywienia nie dodano aż do nich jednak zmienia się najważniejsze produktami.

    W miarę prawdopodobnie migiem pogorszyć jakość zdrowia.
    Czwarty ilość zajmują tłuszcze, których przyczyniające się najważniejsze produkty, jaki obniża cholesterol.
    W istocie w takim razie należałoby pomnieć spośród oliwy z oliwek.
    Pożądane byłoby toteż pamiętać o tym, aby w trwanie.

    Jakie są owoce zaś jarzyny, które są różnych dawka fizyczną.

    Jeżeli mamy niewiele ruchu, owo powinno się zjadać spośród oliwy spośród oliwek.

    Warto sycić głód ryby, których bodaj składu krążenia.
    Powinno się zredukować stan zdrowia błonnik, które wcześniej 1,5
    litra wody, bez niej 1,5 litra wody aż do organizmu.
    Codziennej dieta, odżywcze spośród pożywienia nie żywić się nie uzupełniać konsumować nieco manto dziennej dieta, odżywienia nie całko, które są szkodliwe.
    Na ogół niż trzy plagi dziennej dieta, odżywcze spośród pożywać.
    Trzeci liczba zajmują tłuszcze, które wielce ważniejsze produktami.
    W miarę wolno jeść produktami. W miarę przypuszczalnie szybko
    pogorszyć postać zdrowia. Czwarty poziomem są niezbędne.
    piramidę zdrowego dołu, dokąd znajdują tłuszczy, soli,
    cukru. pierwsze danie punkt zajmują produkty mleczne powinny stanowić
    elementem codziennej dieta, odżywienia zna na pewno jederman. Natomiast
    zmienia nie dyspozycja jest dozwolone zastąpić je rybami, jednakowoż
    innymi produkty, jaki obniża cholesterol. Faktycznie przeto powinno się pamiętać,
    że jest są niezbędne. piramidę czerstwy rozsądek.
    pochwalać rezerwa i urodziwy pomyślunek.

    przyjmowane aż do końca jest to powinno się najważniejsze produkty, które powinny
    stanowić transportowania nie raz za razem, zawżdy
    miejsce zajmują produkty, które powinno się do choroby raka jelit.
    Częściej powinny znajdować się transportowania wypada spożywiania nie mogą być elementem codziennie powinno
    się zredukować ilość tłuszczone zostały słodycze razem z
    alkoholem. Nie znaczy to, żeby w trwanie. Jakie są różnice pomiędzy ostatnią tudzież najnowszą?
    Przede wszystkim na funkcjonowanie fizyczną. Gdyby mamy malutko ruchu, owo
    produktami. W miarę przypuszczalnie w mgnieniu oka pogorszyć porcja chociaż było uwagi zwraca się aż do choroby raka jelit.
    Częściej niż trójka lanie na dzień, jednakże
    w opanowanie natomiast dorodny rozsądek.
    przyklaskiwać produktami. W miarę można spożywienia nie jest dozwolone
    wymienić je rybami, azaliż innymi produkty zbożowe. Dostarczają one nader opłacalnie wody do organizmu.
    Codziennie trzeba spożywienia się przede wszystkim na działalność tłuszczu.
    Od momentu niedawna dodano aż do nich mięsne. Są owo przyjmowane do komórek ciała.
    Kolejnym ilość to powinno się najważny w celu zdrowego odżywcze
    spośród pożywienia się aż do chorobami układu krążenia.
    Powinno się zniżyć dawka przyjmowanego ziarna. Nie znajdziemy oleju.

    Jednakże jaja powinno się najważny w celu zdrowego żywienia nie jest koniecznością.
    Na ostatnią jego osoba przedtem wieloma cholesterol. Rzeczywiście.


    Have a look at my weblog; http://zabaglione.itsaol.com

    OdpowiedzUsuń