piątek, 24 kwietnia 2015

Przemiana mojego ciała po miesiącu zdrowego jedzenia i ćwiczeń. Marzec- kwiecień 2015

 Chciałabym na początku tego posta uprzedzić wszelkie pytania- co jadłaś, ile ćwiczyłaś, czy się głodziłaś, itd. Na tym blogu możecie znaleźć moje dokładne menu (wszystkie posiłki), które jadłam przez dwa tygodnie + wszystko to co ćwiczyłam przez dwa tygodnie. Ponadto na bieżąco piszę na swoim profilu na FB co ćwiczyłam- ile czasu. Podaję dokładne tytuły, ponieważ korzystam z Youtube i tak można szybko znaleźć konkretne ćwiczenia.
Jem średnio 1500- 1900 kcal, czasem więcej, ale to już zależy o której godzinie ćwiczę.
Staram się ćwiczyć 6 razy w tygodniu. Raz jest to 40 minut, raz ponad godzina.

 Uprzedzam też komentarze w stylu- co to za bielizna na zdjęciach przed- te zdjęcia były robione na mój prywatny użytek, żebym sama mogła zobaczyć, czy coś się zmieni. Obecne zdjęcia są już robione także dla Was, żeby Was zmotywować :) Ale teraz do konkretów.

moje ciało obecnie

Moje wymiary po miesiącu zmienił się tak:
wzrost: 164 cm
Brzuch:  81 cm do 71 cm = - 10 cm
Biodra:  101 cm do 93 cm= - 8 cm
Udo: 63 cm do 58 cm= -5 cm
Łydka: 40 cm do 39 cm= -1 cm
Pod biustem:82 cm do 80 cm= -2 cm
Biust:94 cm do 93 cm= -1 cm
Waga: 61,4 kg do 58,4 kg =  -3 kg


Zdjęcie boku przed:


Zdjęcie boku po miesiącu:


Przód przed miesiącem:


Przód po miesiącu:



Pośladki przed miesiącem:


Pośladki po miesiącu:




No i reszta zdjęć tego jak jest teraz ;)







24 komentarze:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie. A brzuszek.. Miazga 😉 piękne ciało, juz przed wyglądałaś dobrze ale teraz, powtórzę jeszcze raz, rewelacja! Gratuluję! Idę zaraz zrobić trening tak mnie zmotywowałaś 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde dziewczyno zrobiłaś kawał dobrej roboty!!! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ja dopiero zaczynam, ale jak widzę twoje efekty, to naprawdę wierzę że to się uda. Gratki wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a skąd takie fajne gatki z paskiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!! Piekne cialo <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaaki brzuch! Tylko niech tak zostanie do wakacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. brzuch zmasakrowałaś petarda tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno rozwalasz system ;_)

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje "przed" to moje docelowe "po" :P świetna robota! już 2 tygodnie ćwiczeń za mną, obym utrzymała motywacje... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie, cudownie, zajeisto!!! Zazdrosc mnie zrzera :D Cudownie kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pękam z dumy Kochana ❤ Motywacja milion!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawal dobrej roboty !!!!!!! BRAWO......:))

    OdpowiedzUsuń
  16. zaczynam razem z Tb bo zaprzepaszczę swoje efekty , które już wypracowałam a zniszczyłam je lenistwem zimowym :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ciałko, teraz tylko je pokazać, gdy będzie ciepło :))

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, efekt po miesiącu :o i to jaki! Ja po 5 msc cwiczen takiego nie osiagnelam! :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne! Ja juz wlasnie skonczylam trenig <3!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję wszystkim za tyle miłych słów :) :*

    OdpowiedzUsuń