środa, 27 maja 2015

3 propozycje obiadów z cukinią :)

Ostatnio u mnie w domu sporo było cukinii, więc szkoda jej było nie wykorzystać do obiadów. Tym bardziej, że ja ją uwielbiam :) Tak więc przedstawiam Wam propozycję zdrowych obiadów, gdzie możemy wykorzystać cukinię.

Propozycja pierwsza: ciemny makaron z cukinią i kurczakiem:
Filet z kurczaka pokroiłam drobno w kostkę i usmażyłam na oliwie z oliwek. Makaron brązowy ugotowałam- całość następnie wymieszałam, dodając posiekany koperek (na końcu).
Cukinię pokroiłam i na osobnej patelni upiekłam na oliwie z oliwek. Dodałam troszkę papryki.




Propozycja druga: cukinia z kurczakiem:
Mięso upiekłam na oliwie z oliwek, na końcu dodałam skrojony koperek i natkę pietruszki. Na osobnej patelni na oliwie upiekłam skrojoną cukinię. Całość na końcu wymieszałam.




Propozycja trzecia:
Bardzo podobna do pierwszej, lecz tym razem cukinia była umyta, ale nie obrana i tak usmażona na oliwie, wraz z pestkami dyni i papryką.
Mięso i makaron przygotowane jak wyżej :)




8 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie :))

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe propozycje ;-)
    zaobserwowałam Twojego bloga i zapraszam do siebie ;)
    Lubię twojego fanpage jako Fit and Sexy Body ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  3. Kurde jest ciężko miałam wypadek samochodowy 17stycznia 2014 r wymiary sprzed wypadku brzuch 72 udo 50 cm. Swietna figura. Dużo ćwiczeń. Pracowałam ciężko na te wyniki. Po ponad roku wracam. Brzuszek 80 udo 55. Będzie tak jak kiedyś. Ciągle sobie to powtarzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę :* wiem, że jest trudniej, ale trzeba zawsze walczyć :*

      Usuń
  4. Bardzo apetycznie wyglądają Twoje zestawy - uwielbiam makaron i kurczaka :) Pozdrawiam serdecznie :) Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie również, Ania :)

      Usuń