niedziela, 10 maja 2015

Propozycje 4 zdrowych sałatek :)

Często między posiłkami łapie nas głód, moim ostatnim pomysłem jak go wtedy zaspokoić, jest zjedzenie sałatki :)

1. Sałatka z pestkami dyni i pestkami słonecznika

Skład sałatki, to: sałata lodowa, pomidorki koktajlowe przekrojone na ćwiartki, posiekana cebulka i szczypiorek, a całość polana jogurtem naturalnym. Na patelni wcześniej (bez żadnego tłuszczu, sama sucha patelnia) podsmażyłam chwilę pestki dyni i słonecznika, aż się lekko zarumieniły. By nie zrobiły się miękkie, do każdej nałożonej porcji sałatki- tak jak na zdjęciu, dodałam je oddzielnie, a przed zjedzeniem, wymieszałam wszystko. Przy okazji odkryłam, że podprażone pestki dyni smakują o wiele lepiej ;)

2. Sałatka owocowa


Skład w tym przypadku, to jedno jabłko i dwa kiwi + pestki dyni. Możemy do niej wykorzystać dowolne owoce, które mamy pod ręką, nie trzeba nawet niczym polewać, a jest zdrowo i pysznie :)

3. Sałatka z serem feta



Skład: pomidorki koktajlowe, lodowa sałata, ser feta, cebulka, szczypiorek, rzodkiewka, więc podobnie jak w propozycji pierwszej, za to całość polałam smacznym sosem.
Skład sosu: łyżka śmietany, 3 łyżki jogurtu naturalnego, łyżka musztardy (tak, wiem, że śmietana jest kaloryczna, ale to tylko łyżka ;) )

4. Sałatka z kurczaka


Skład: Pokrojona w kostkę, ugotowana pierś z kurczaka. Do tego namoczone we wrzątku wcześniej rodzynki (są wtedy miękkie i lepiej smakują), ananas (z puszki), kukurydza, a wszystko polane jogurtem naturalnym :)




:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz