poniedziałek, 25 maja 2015

Przemiana mojego ciała po 2 miesiącach: marzec-maj 2015

Obiecałam, że napiszę posta po 2 miesiącach mojego działania i słowa dotrzymuję ;) Za dużo się nie zmieniło, ale cały czas się nie poddaję i nie planuję się poddawać.

Bardzo często padają pytania o to co jem i ćwiczę. Jem po prostu zdrowo, nie pozwalam sobie na nic niezdrowego. Wyjątek stanowiły dwa dni majówki, a zaraz po nich moje urodziny, czyli 3 dni niezdrowego i kalorycznego jedzenia, ale staram się być zwolenniczką racjonalizmu i przy takich okazjach nie wpadać w paranoję i wszystkiego sobie odmawiać. Co nie zmienia tego, że na takie "szaleństwa" pozwalam sobie średnio raz na miesiąc i czy to będzie kawałek ciasta, czy lody, czy piwo, ale nie częściej.
Ćwiczę ostatnimi czasy po 5 razy w tygodniu i staram się miksować i zmieniać ćwiczenia, choć najchętniej wracam do Turbo Spalania Ewy Chodakowskiej- dla mnie jest to trening męczący, ale gdy się porządnie zmęczę, to czuję satysfakcję, że zrobiłam coś na 100%, a nie na 20% ;)

Ale przechodząc do rzeczy- miesiąc temu zamieściłam Wam zdjęcia efektów po 30 dniach ćwiczeń i zdrowego jedzenia:

http://szczuplecialo.blogspot.com/2015/04/przemiana-mojego-ciaa-po-miesiacu.html

Zaczynałam od tego:


Po miesiącu było tak:



Po 2 miesiącach jest tak:

Także uda dalej żyją swoim życiem, ale nie wszystko od razu da się zmienić. Za to wszystko wymaga czasu i pracy, więc i one w końcu będą idealne :)


Moje wymiary po miesiącu zmienił się tak:
wzrost: 164 cm
Brzuch:  81 cm do 71 cm = - 10 cm
Biodra:  101 cm do 93 cm= - 8 cm
Udo: 63 cm do 58 cm= -5 cm
Łydka: 40 cm do 39 cm= -1 cm
Pod biustem:82 cm do 80 cm= -2 cm
Biust:94 cm do 93 cm= -1 cm
Waga: 61,4 kg do 58,4 kg =  -3 kg

Po 2 miesiącach:
Waga: z 61,4 kg na 57,5 kg= spadł 1 kg
Brzuch: z 81 cm na 71 cm= bez zmian
Biodra: z 101 cm na 91 cm= spadły jeszcze 2 cm
Udo: z 63 cm na 57 cm=  spadł 1 cm
Łydka: z 40 cm na 38 cm= spadł 1 cm
Pod biustem: 82 cm na 77 cm= spadły 3 cm
Biust: 94 cm na 90 cm= spadły 3 cm (co za pech :P )
Wzrost bez zmian Emotikon tongue czyli 164 cm 




Zaczynałam tak:



Po miesiącu:




                                                                   Po 2 miesiącach:


Resztę zdjęć możecie porównać z linku, który dałam wcześniej, a tutaj wrzucam jeszcze dodatkowe zdjęcia po 2 miesiącach:






Emotikon smile

4 komentarze:

  1. Super :) Gratuluję i trzymam kciuki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna przemiana! :D Teraz to mnie naprawdę zmotywowałaś ;) A powiesz mi jakie ćwiczenia wykonywałaś przez te dwa miesiące? Widzę, że masz ten sam problem co ja, czyli najciężej wypracować uda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałem się w tobie od 1 wejrzenia. Jesteś aniołem... :o <3

    OdpowiedzUsuń