wtorek, 23 stycznia 2018

Moje wrażenia po 7 dniach diety oczyszczającej



Udało mi się przetrwać pierwszy tydzień :)
Było to o tyle trudne, że:

- brakowało mi i nadal brakuje kawy z mlekiem 😟
- przez pierwsze 3 dni mocno bolała mnie głowa
- mój żołądek niekiedy szalał od tych wszystkich warzyw
- no i te zapachy niezdrowego jedzenia 🍟🍝🍕 Raz jedzono przy mnie pysznie wyglądające ciasta (kocham ciasta z masą!), a innym razem kebab mmmmmmm.....

ALE SIĘ NIE DAŁAM :) 

Rezultaty:
- da się żyć bez kawy i normalnie funkcjonować
- wyostrza się smak: jabłko zaczyna być pysznym deserem 🍏😃
- jestem dumna, że jednak posiadam silną wolę ( czasami myślałam, że nie istnieje 😀)
- czuję się dobrze, mam dobry humor i nie czuję braku sił

No i pewnie zastanawiacie się jak tam waga i wymiary ✂
 Nie będę ukrywać, że dla mnie to też istotne. Podczas przebywania w domu po wypadku samochodowym trochę przytyłam, bo lodóweczka była na wyciągnięcie ręki ;)

Tak więc po 7 dniach:
-1 cm w pasie
- 3,3 kg na minusie na wadze😍😍😍

To mnie motywuje, by działać dalej i nie odpuszczać, choć wiadomo, że są i chwile załamania, gdy marzę o tym, żeby nawet zjeść bułkę 😋


2 komentarze:

  1. Nie poddawaj się. Wytrwaj chociaż 2 tygodnie, bo dobrze Ci idzie. Co do bułki to doskonale Cię rozumiem, bo też miałam na nią ochotę i na jajko na twardo. PS mi spadło 5kg (z 60kg do 55kg) przy 12 dniach diety i ciśnienie krwi z 140/90 do 115/75 oraz spadł mi cholesterol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      I mega gratuluję Twoich wyników, pięknie!

      Usuń

Copyright © 2016 Szczupłe ciało , Blogger